5-cio osiowe centra obróbkowe AWJ |
Autor |
Wiadomość |
Dekiel
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 98
|
|
|
|
|
JS info
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 9
|
Wysłany: 2011-03-11, 00:32
|
|
|
Głowica kątowa A-JET, umożliwia cięcie pod kątem od 0° do 60°
http://omax.pl/film,12.htm
Tilt-A-Jet™ pozwala centrom obróbczym OMAX JetMachining osiągnąć rzeczywistą zerową stożkowatość przy obróbce większości materiałów. Mechanizm głowicy Tilt-A-Jet może pozycjonować głowicę pod wyliczonym przez program kątem, żeby dokładnie wyeliminować stożkowanie powstające przy odchylaniu się strumienia wody i ścierniwa. Stożkowanie nie znika ale zostaje użyte do zeskrobywania części materiału w taki sposób aby pozostawić obrabiany element z idealnie prostopadłymi krawędziami.
http://omax.pl/akcesoria,film,4.html
Obie głowice zostały wymyślone do róznych zastosowań! |
_________________ www.jetsystem.pl
www.omax.pl
www.maxiem.pl |
|
|
|
|
Dekiel
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 98
|
Wysłany: 2011-03-11, 01:11
|
|
|
Po pierwsze, dlaczego jedyny klient, który kupił od Was taką głowicę w Polsce nie może jej używać?
Po drugie. Głowica pięcioosiowa firmy Kimla ma funkcje obydwu głowic Omaxa.
zarówno eliminuje stożek jak i wycina w 5D.
Nie widzę powodu dla którego trzeba kupić dwie głowice (oczywiście poza podwójnym zyskiem sprzedawcy).
Aha, zapomniałeś tylko dodać, że wasza głowica ma poważne ograniczenie związane z brakiem możliwości ciągłego obrotu wokół własnej osi. |
_________________ Maszyna bez czowieka jest kupką złomu. www.kimla.pl |
|
|
|
|
JS info
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 9
|
Wysłany: 2011-03-11, 01:20
|
|
|
NIEPRAWDA!
Nie polemizujemy z konkurencją. Szanujemy ją za to, że jest.
Chcesz dowiedzieć się jak jest w rzeczywistości, skontaktuj się z nami. |
_________________ www.jetsystem.pl
www.omax.pl
www.maxiem.pl |
|
|
|
|
Dekiel
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 98
|
Wysłany: 2011-03-11, 01:36
|
|
|
Co znowu jest nieprawdą?
Masz jakąś obsesję?
Jak widzisz że nie masz argumentów to siedź cicho. Przecież nie będę sam sobie odpowiadał.
Takim zachowaniem cały czas dajesz mi amunicję. |
_________________ Maszyna bez czowieka jest kupką złomu. www.kimla.pl |
|
|
|
|
kali77
inżynier waterjet
Wiek: 50 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 212 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-03-11, 18:26
|
|
|
A Jet... No nie pracowałem... ha ha ha...
Na tym jeszcze nikt tak naprawdę nie popracował... ha ha ha...
Zróbcie tego A Jeta wreszcie, bo tylko pośmiewisko jest w Polsce....
I poprawcie wreszcie do niego soft, bo już mam dość tłumaczenia klientom, dlaczego nic się nie da z tym A Jetem zrobić... Bo sam napiszę do OMAX-a odpowiedni e-mail. A mam do wszystkich tam pracujących.
I przestańcie oszukiwać ludzi, że to urządzenie coś jest warte... Prototyp i tyle. Szczerości trochę. Pokory. ;) |
_________________ www.borawskikrzysztof.blogspot.com |
|
|
|
|
Staszek
od 2001r w branży
Wiek: 74 Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 32 Skąd: Blok Wschodni
|
Wysłany: 2011-03-11, 22:21
|
|
|
Po tym co piszecie mam wrażenie, że w firmie OMAX foldery reklamowe powstają jeszcze przed powstaniem prototypu. Podobnie jak z pompami Enduro, które zachwalane są już od jakiegoś czasu, ale nie ma (lub długo nie było) ich w sprzedaży. Czy pomysły na sprzedawanie maszyn już się kończą?
Mam nadzieję Panie Kimla, że u pana nie będzie podobnie. Patrząc na wywody na temat głowicy 5 osi, to widzę że zapowiada się tak samo. Na razie powstał propotyp. Przed panem długie setki godzin tekstów i poprawek. Mam nadzieję, ze nie będzie Pan testował tego na klientach !?!. W głowicach 5 osiowych najważniejsze jest oprogramowanie. Zrobienie samej głowicy to pestka przy tym ile trzeba się napracować aby stworzyć odpowiednie algorytmy. Pisanie o tym, że pana głowica eliminuje stożek nie różni się niczym od przechwałek panów z Jetsystemu. Czeka pana z tą głowicą minimum rok testów, aby chodziła ona jako tako, a pewnie w ciągu 3 lat ją udoskonalicie na tyle aby móc ją zaoferować klientom. |
|
|
|
|
Dekiel
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 98
|
Wysłany: 2011-03-12, 14:53
|
|
|
Ale kolega trafił, właśnie mijają ok 3 lata od rozpoczęcia prac nad tą głowicą.
Głowica sprawdzona, oprogramowanie napisane -w/g twojego scenariusza, tylko w czasie przeszłym. |
_________________ Maszyna bez czowieka jest kupką złomu. www.kimla.pl |
|
|
|
|
Aleksander08
Dołączył: 07 Mar 2011 Posty: 12
|
Wysłany: 2011-03-12, 17:11
|
|
|
Kali 77 jeszcze jakiś czas temu wychwalał zalety produktów firmy OMAX. I nagle takie nawrócenie ;) ciekawe, ciekawe. Panie DEKIEL z tego co wiem, to pośmiewiskiem w branży są pana rozlatujące się maszyny KIMLA. Chyba nie chce Pan porównywać swoje produkty z amerykańską technologią OMAX? Tylko człowiek bardzo zadufany w sobie porównywałby małego fiata z mercedesem, udowadniał, że "maluch" potrafi być tak szybki i wygodny w użytkowaniu jak merc. Co prawda oba pojazdy mają cztery koła, kierownicę i nadają się do jeżdżenia...ale pewne różnice jednak są ;) |
|
|
|
|
Dekiel
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 98
|
Wysłany: 2011-03-12, 19:41
|
|
|
Rozumiem, że Kimla to Mercedes a Maxiem to Fiat. Fakt.
Z zadufaniem Omaxa też mi pasuje, nic do nich nie dociera i nie słuchają klientów.
Kimla cały czas współpracuje z odbiorcami w celu ulepszania swoich produktów. |
_________________ Maszyna bez czowieka jest kupką złomu. www.kimla.pl |
|
|
|
|
Paweł R.
inżynier serwisu
Wiek: 42 Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 65 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-03-12, 21:54
|
|
|
Dekiel, czy oprogramowanie Kimla czyta pliki 3D np Inventor Catia i czy potrafi wygenerować na jego podstawię ścieżkę narzędzia dla głowicy 5-cio osiowej?? |
|
|
|
|
Dekiel
Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 98
|
Wysłany: 2011-03-12, 22:41
|
|
|
Zależy które oprogramowanie.
Użytkowik wybiera jaki zakres obróbek chce wykonywać.
W wersji najbardziej zaawansowanej czyta bryły między innymi z Inventora i Solidworksa. |
_________________ Maszyna bez czowieka jest kupką złomu. www.kimla.pl |
|
|
|
|
Paweł R.
inżynier serwisu
Wiek: 42 Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 65 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-03-12, 22:56
|
|
|
A jaka jest cena oprogramowania w wersji zaawansowanej?
Rozumiem, że wersja podstawowa jest darmowa, co zawiera? |
|
|
|
|
kali77
inżynier waterjet
Wiek: 50 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 212 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-03-13, 08:58
|
|
|
Aleksander08, Drogi Aleksandrze.
Z całym szacunkiem do wieloletniego doświadczenia i wiedzy teoretycznej kolegii w technologii Water jet... Pozwolę sobie nie zgodzić się z Kolegą.
Cóż... Trzeba iść z postępem. Technologia OMAX w swoim czasie była jedną dostępną na rynku i wszyscy byli zachwyceni tym, że "wodą" można w ogóle ciąć. Jeszcze do niedawna... To się zmienia. Jedyne co w życiu jest stałe to zmiany.
Jakby kolega przyjechał do Częstochowy i zobaczył na własne oczy możliwości Water jetów KIMLI to też szczęka by Koledze opadła tak jak mi... Zapraszamy. To jest Mercedes w swojej klasie, a MAXIEM to maluch... Tu Kolega ma rację z tym porównaniem, bardzo trafne.
Jeśli Ktoś ma wątpliwość proszę do mnie napisać lub zadzwonić, a udostępnię namiary na klientów MAXIEM i KIMLA. Nic prostszego. To będzie bardzo obiektywna ocena dla potencjalnego klienta Water jet. |
_________________ www.borawskikrzysztof.blogspot.com |
|
|
|
|
Paweł R.
inżynier serwisu
Wiek: 42 Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 65 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2011-03-13, 10:39
|
|
|
kali77 napisał/a: | Jeśli Ktoś ma wątpliwość proszę do mnie napisać lub zadzwonić, a udostępnię namiary na klientów MAXIEM i KIMLA. Nic prostszego. To będzie bardzo obiektywna ocena dla potencjalnego klienta Water jet. |
nie będzie obiektywna, każdy właściciel będzie chwalił swoją maszynę, nikt o zdrowych zmysłach nie przyzna się do błędu, że kupił badziewie
Jeśli kogoś pytać to tylko operatorów i służby utrzymania ruchu, a nie właścicieli! |
|
|
|
|
|