powrót do www.waterjet.org.pl
waterjet.org.pl Strona Główna waterjet.org.pl


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
problem podczas wykonywania symulacji, proszę o pomoc !
Autor Wiadomość
3x3x3

Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-01-24, 21:41   problem podczas wykonywania symulacji, proszę o pomoc !

Witam, dopiero zaczynam przygodę z waterjetem i mam problem(symulacja nie przebiega prawidłowo), mianowicie jak rysuje np, prostokąt z widoczna wycinką to wszystko jest ok podczas cięcia wewnątrz jak i na zewnątrz(kiedy jest to figura zamknięta), jednak kiedy rozdzielę jeden/dwa boki figury pojawia się problem podczas jej cięcia (przeskok, nie docina kanta ) narysowałem w paintcie ponieważ nie mam możliwości zrobienia prt sc o co mi mniej wiecej chodzi ( wycinka kwadratu z przyszykowanego juz wczesniej na wymiar kawałka szkła) bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję![/center]

WATERJET.JPG
Plik ściągnięto 8198 raz(y) 10,41 KB

 
     
Rysiek 

Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 63
Wysłany: 2012-01-25, 10:16   

Gdyby kolega zechciał dopowiedzieć na jakim sprzęcie pracuje (maszyna, soft) - ułatwiłoby to udzielenie pomocy.
 
     
slawekr3004

Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 2
Wysłany: 2012-01-25, 11:37   

Coś takiego miałem na wycinarce KIMLA jest to problem oprogramowania nie do przeskoczenia. Na otwartych konturach głowica w rogu zewnętrznym zatrzyma sie i zacznie ciąć od początku prostej . Jeśli to szkło to może ulec zniszczeniu można próbować zakładać promienie pytanie tylko jaki trzeba duży by cięcie przeszło łagodnie bez zatrzymywania
pozdrawiam.
 
     
3x3x3

Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-01-25, 17:23   

waterjet jest właśnie firmy kimla, nie wiem jaki soft ponieważ nie była mi ta informacja potrzebna, czyli trzeba by zaokrąglić narożnik jak najmniej widocznym promieniem, bo szkło sie może łatwo wykruszyć w miejscu rozpoczęcia cięcia i trzeba wchodzić z niskiego ciśnienia.
 
     
kali77 
inżynier waterjet


Wiek: 46
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 212
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2012-01-26, 09:00   

Jeżeli to maszyna KIMLI to najprościej jest zapytać chłopaków z Częstochowy...
Po co sobie utrudniasz życie pytając na Forum, na którym są sami OMAX-owcy?
I kompletnie nie znają oprogramowania KIMLI?
To zupełnie inna bajka...

Najlepiej zadzwoń na ogólny numer do firmy KIMLA i poproś Piotrka albo Mirka.
Oni Ci pomogą. Fajne, pomocne chłopaki...
www.kimla.pl
_________________
www.borawskikrzysztof.blogspot.com
 
 
     
Rysiek 

Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 63
Wysłany: 2012-01-26, 10:21   

To oprogramowanie Kimli nie załatwia takich rzeczy automatycznie? Ręczne korygowanie ścieżki cięcia jest kłopotliwe i wydłuża czas realizacji zadania. A co w przypadku wycinania skomplikowanych kształtów, gdzie ścieżka cięcia będzie zawierała dziesiątki lub setki prostokątnych narożników?
Jeśli możesz to napisz coś więcej o własnych wrażeniach związanych z pracą na tej maszynie i jej opragramowaniu.
 
     
3x3x3

Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 5
Wysłany: 2012-01-29, 16:40   

witam wrażeń jako takich nie mam, bo w sobotę był rozruch maszyny dopiero ale z biegiem czasu się podzielę jak będzie potrzeba, dzięki slawekr3004 Twój pomysł załatwił sprawę. Dzięki za pomoc i powodzenia.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group